קניית רכב משומש צעד אחר צעד

שלב 1: בירור צרכים והגדרת תקציב. קניית כלי רכב זו החלטה בעלת השפעה לטווח ארוך. יש להימנע מקבלת החלטה כזאת תחת לחץ. יש להקדיש מחשבה לנושאים כגון יעוד הרכב, כמות הנוסעים , תכיפות השימוש ועוד. במידה והאוטו מיועד לנהג ונוסע אחד לכל היותר – כדאי לחשוב על משהו קטן וחסכוני. מכונית משפחתית, גם בתנאים מעולים, אינה מתאימה , שכן תגרור הוצאות תחזוקה ודלק גבוהות. בנוסף, יש להגדיר היטב את תקציב הרכישה.

שלב 2: חיפוש הרכב המתאים והתקשרות ראשונית עם בעליו. במהלך השיחה כדאי לברר פרטים רבים ככל היותר, כגון דגם, מדוע הועמד הרכב למכירה , כמה זמן על הכביש ועוד. מגרש רכבים גדול ומקצועי חוסך לך מאמץ בשלב זה . אינך חייב להתקשר – את הבירור הראשוני ניתן לבצע דרך האינטרנט שבו מפורט כל היצע המגרש.

שלב 3 : יש לבדוק את רישיון הרכב בקפדנות. במסמך זה מצויים פרטים כגון : תאריך יצור, בעליות קודמות, טיפולים והחלפת חלקים ועוד. יש לשים לב למספר המנוע : חייבת להיות התאמה בין המספר על המנוע למספר, המצוין ברישיון רכב. ניתן לאמת את פרטי כלי הרכב המשומש דרך משרד הרישוי. אצלנו, ב"רכב קליל" תוכל פשוט לקבל לידך את כל המסמכים.

שלב 4: בדיקת בעלות. כשרוכשים כלי רכב יד שניה מאדם פרטי , קיימת סכנה כי המוכר אינו רשאי , למעשה למכור את הרכב. בטרם מסכמים על עסקה כלשהי יש לדרוש את נוכחות בעליו החוקיים של "סוס הברזל" . סכנה נוספת היא האפשרות לקנות מכונית מעוקלת. ניתן לבצע בדיקה בכל סניף דאר או במשרד הרישוי. יש לציין כי מגרש רכבים גדול ובעל מוניטין הנו הבעלים החוקיים של כל רכב משומש שמוצע למכירה ואינו מחזיק רכבים שמעמדם מוטל בספק.

שלב5:הנסיעת המבחן. לא ניתן לבחון את הרכב מבלי לנהוג בו. זו הסיבה שכל מגרש רכבים גדול ומבוסס נותן לקוני רכב יד שניה תקופת אחריות. לעיתים נסיעה אחת אינה מספיקה כדי להעריך את מעלותיו מגרעותיו של כלי רכב משומש.

שלב 6: ביצוע העסקה. מקורות המימון לרכב הם בדרך כלל מכירת רכב ישן, חסכונות אישיים והלוואה ייעודית. רכב קליל, מגרש הרכבים הגדול והמקצועי בצפון, מציע ללקוחותיו תנאי מימון נוחים במיוחד.

שלב 7: העברת בעלות. חשוב להעביר את הבעלות על כלי הרכב בהליך מסודר. יש לגשת עם בעליו הקודמים לסניף הדואר על מנת לחתום על מסמך ולשלם את האגרה. אנו במגרש הרכבים קליל נסייע לך לבצע את ההליך במהירות וביעילות.

שלב 8: סע לשלום, ואל תשכח: הרכב הבא שלך נמצא אצלנו, ב"רכב קליל"- מגרש הרכבים הגדול והמקצועי בצפון.

אהבתם? שתפו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תפריט נגישות