קניית רכב מסחרי

קניית רכב מסחרי

קניית רכב מסחרי צריכה להיעשות בכובד ראש, אפילו יותר מקניית רכב פרטי רגיל. הסיבה היא שבדרך כלל מטרת השימוש ברכב היא לצרכי עבודה ולכן אתם צריכים להיות בטוחים במאה אחוזים שהרכב המסחרי שבסופו של דבר תקנו גם יצליח לספק לכם את הסחורה, תרתי משמע.

מה צריך לבדוק בקניית רכב מסחרי?

רישוי- רכב מסחרי יכול להיות שייך לבעלים פרטיים או לחברה בע"מ. במקרה של רכב חברה בדקו מהי הסמכות האמיתית של הגורם שמנסה למכור לכם את הרכב לבצע מהלכים רשמיים כמו מכירת הרכב לכם. בדיוק כמו בעת תהליך ל מכירת רכב פרטי, גם כאן חשוב שמעביר הבעלות יהיה לא אחר מאשר הבעלים שלו.

היסטוריית טיפולים- אם הרכב היה שייך קודם לכן לחברה מסודרת, דרשו לראות את ספר הטיפולים של הרכב ובדקו את כל הממצאים שתועדו בבדיקות ואת התאריכים שלהם. לא אחת תוכלו לגלות במהרה שחברות שלא מקפידות לשמור על רכבי העבודה שלהן במצב סביר, גם מזניחות את רישומי הטיולים שהרכב עבר, מה שעלול לסמן לכם שהרכב הוזנח או לא טופל במועד.

מצב הרכב- גם כאן אין להסתפק במראה עיניים ולבצע בדיקת רכב במכון מורשה שיודע לבצע בדיקת תקינות  מקיפה לרכב מסחרי. בדיקה כזו תוכל לסייע לכם לגלות את כל מה שנסתר מעיניכם במבט הראשון. בבדיקת תקינות ייבדקו הצמיגים, הברקסים וכל שאר הבדיקות שנהוגות בעת בדיקת רכב רגיל, אך בנוסף לכך יימצאו רמזים לעומס יתר של משקלים שאולי הועמסו על הרכב בניגוד להמלצות היצרן במטרה לחסוך זמן עבודה, תוך כדי גרימה לפגיעה במצב הרכב.

אצלנו ברכב קליל תוכלו להיות בטוחים בעת קניית רכב מסחרי יד שנייה, משום שאנו מעמידים את הרכב למכירה ומציגים אותו לפניכם רק לאחר שכבר עשינו את כל הבדיקות הנדרשות בכדי להבטיח לכם אספקת רכב מסחרי תקין ואמין שהנהיגה בו בטוחה עבורכם.

אהבתם? שתפו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תפריט נגישות