קניית רכב מליסינג

קניית רכב מליסינג

קניית רכב מליסינג הפכה למנהג הכי נפוץ בתהליך רכישת רכב בישראל, ובצדק. בכתבה זו תוכלו ללמוד על רכישת רכב חכמה בעסקת ליסינג.

רכישת רכב מליסינג

בין אם אתם רוצים לקנות רכב פרטי רכב מסחרי או ג'יפ, השיטה שהכי תהיה עבורכם כדאית היא רכישת רכב בליסינג. בעסקת ליסינג משתחררות מכוניות מצוינות רבות, אשר עברו את תקופת 3 שנות האחריות המקיפה שמספק היצרן. זה עדיין לא אומר שהרכבים כבר אינם טובים, ממש לא. ודווקא בעובדה זו טמונים גם שלשה יתרונות ענקיים שאולי לא חשבתם עליהם עד הסוף.

אין חתול בשק-

דווקא משום שבעסקה של קניית רכב בליסינג אתם רוכשים רכב שאינו חדש, התוצאה היא שאתם יודעים טוב יותר מה אתם מקבלים. בוודאי זכורות לכם פרשיות שפורסמו בעיתונים ובאמצעי התקשורת הדיגיטליים אודות רכישת רכבים חדשים שהתגלו בהם פגמים ותקלות לאחר שהרוכשים החדשים קיבלו אותם והתנסו בנהיגה בתקופת הזמן של השנה הראשונה. עוגמת הנפש של רכישת רכב חדש שאינכם יכולים לדעת האם יצא כשהוא תקין מבית היצרן נחסכת לכם ברכישת רכב מליסינג.

הבטחת תקינות-

בעת רכישת רכב בליסינג אתם מקבלים רכב שהוא יחסית חדש על הכביש, ומצבו שמור ותקין, לאחר שעבר בדיקת תקינות אצל חברה מסודרת שמוכרת לכם אותו. הסיבה היא שחברות למכירת רכב בליסינג חייבות לעמוד בסטנדרטים גבוהים של שקיפות אל מול הלקוח, מה שלא קיים בעת ביצוע עסקה עם גורם פרטי.

מחיר הוגן-

פעמים רבות גם מקבלים סיוע במימון לרכב החדש יחסית על ידי הלוואות שונות למימון הרכב בפריסת תשלומים נוחה, והכי חשוב- במחיר שנמוך בכשליש ממכונית זהה חדשה. זאת לנוכח ירידת הערך הדרסטית של מכוניות חדשות בשנות חייהן הראשונות כתוצאה מהשימוש שנעשה בהן.

רוצים לשאול אותנו עוד על רכישת רכב בליסינג? צרו קשר עוד היום והמומחים שלנו יענו לכם על כל שאלותיכם, ללא התחייבות.

אהבתם? שתפו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תפריט נגישות